Kui Teie ettevõttel puudub digiturundusstrateegia, siis on viimane aeg selle loomisega tegeleda. Möödunud aasta näitas, et ettevõtte brändi arendamisel ja müügi edendamisel ei ole traditsioonilised kanalid enam piisavad. Äriedendus on kolinud veebikanalitesse ning sinna on üha rohkem suundunud ka turundus- ja müügitegevus.

Läbimõeldud digiturundusstrateegiast on kasu igale ettevõttele, olenemata valdkonnast. Oluline on osata valida endale sobivad kanalid ning mõõdikud äri kasvatamiseks.

Millest räägime?

Nõustamishommikul anname praktilist nõu, millest tuleb alustada ettevõtetel, kes seni ei ole digikanalites turundamisele rõhku pannud ja kellel puudub selles vallas süsteemne lähenemine.

Seminaril peatume järgmistel teemadel:

  • Oma strateegilise positsiooni, sihtgruppide ja väärtuspakkumise tundmine
  • Turunduse müüdid ja teekond digiturunduse lehtri (funnel) poole
  • Ülevaade võimalikest turunduskanalitest
  • Mõõdikute valimine, turundustegevuse mõõtmine ja jälgimine

Ootame Teid nõustamishommikule, kui olete ettevõtte tegevjuht, tootmisjuht või vastutate oma ettevõttes müügi ja äriarenduse eest.

Veebiseminaril osalemine on tasuta.
Osalejatele saadame veebilingi päev enne nõustamishommiku toimumist.

Esineja
Erik Suits Digiturunduse strateeg

Registreeruge nõustamishommikule!

Registreerumiseks palun täitke registreerumise vorm veebis, saatke e-kiri aadressil info@ee.gt.com või helistage telefonil 626 0500.

Registreeruge siin 

Grant Thornton Baltic OÜ
  • Toimumise aeg:
  • 23.09 kell 9.30–10.30.
  • Veebiseminar.
  • Tasuta, kuid palume eelnevalt registreeruda!
Tel: 626 0500 Contact: