Artikkel selgitab, kuidas ründajad kasutavad ära usaldusväärseid tehnoloogiaid – nagu OAuth ja DKIM – ja miks peab olema eriti tähelepanelik, kui meilisõnum või rakendus küsib õigusi sinu kontole ligipääsuks.
Millist kasu klient sellest saab?
Ettevõte täidab talle esitatud infoturbenõudeid, näiteks:
- vajalik kompetents nõuetele vastavuse saavutamiseks;
- vastavus õigusaktidele nagu NIS2, GDPR või DORA;
- vastavus teatud valdkonnas tegutsemiseks vajalikele standarditele (näiteks E-ITS, ISO 27001, NIST vms) või
- vastavus kliendi nõuetele või soovidele (näiteks ISO 27001 sertifikaat, SOC 2 aruanne vms).


Mida me teeme?
- Vajaduste hindamine. Analüüsime Teie organisatsiooni, et mõista, millised standardid või regulatsioonid on Teie tegevusele kohaldatavad.
- Mittevastavuste analüüs (gap analysis). Kaardistame praeguse olukorra, tuvastame vajakajäämised ja esitame ettepanekud nende parandamiseks.
- Teekaardi koostamine. Töötame välja selge teekaardi, mille abil eesmärgile jõuda.
Tellige meie uudiskiri
Selleks et olla kursis majanduses toimuvaga, saada õigel ajal infot seadusemuudatustest ja olulisematest arengusuundadest maksu-, õigus- ja muudes äritegevuses olulistes valdkondades, tellige meie uudiskiri.