Grant Thorntonile oli möödunud majandusaasta viimase kuue aasta parim: meie enam kui 130 riigis tegutseva ettevõtte käive kasvas peaaegu 10%, ulatudes 5,45 miljardi dollarini. Töötajaid on meil 52 686, nende arv kasvas 6,3%.

Grant Thornton Internationali tegevjuht Peter Bodin tänas südamest kõiki töötajaid. „Meie inimeste pühendumus, kirg ja otsusekindlus aitasid meil saavutada suurepäraseid tulemusi,“ rõhutas Bodin.

30. septembril 2018 lõppenud majandusaastal keskendus Grant Thornton nii meie peamise sihtrühma keskmise suurusega ettevõtete teenindamisele kui ka tähelepanu fokusseerimisega kasvavatele turgudele Aafrikas, Kagu-Aasias ja Jaapanis. „Me saame aru, et nende segmentide ja regioonide arenguga sammu pidades saame globaalselt olla edukad ka edaspidi ning olla head ja ajaga kaasas käivad nõustajad oma klientidele,“ lisas Peter Bodin.

Tema hinnangul on ebakindlas maailmas oluline märksõna ka investeerimine. „Oleme investeerinud nii oma võrgustikku, tehnoloogiasse kui ka inimeste arendamisse, sh juhtide järelkasvu. Sel viisil tagame, et oleme klientide jaoks olemas just seal, kus nad meid vajavad ning valmis pakkuma kvaliteetset nõustamist ja teisi teenuseid väga kiiresti muutuval turul,“ selgitas Bodin.

GT_global_MAP_EST_jan19.jpg

 

Tubli kasv ka Baltikumis

Eestis, Lätis ja Leedus tegutseva Grant Thornton Balticu käive 2017–2018 majandusaastal oli 7,9 miljonit eurot ja kasv võrreldes eelmise aastaga oli 9%. Ligi pool käibest tuli Eesti turult. „Meie märksõna on kasvamine nõustamisteenuste pakkumise kaudu. Nõustamisteenuste käive on jõuliselt suurenenud kogu Baltikumis ja see on kooskõlas meie pikaajaliste eesmärkidega,“ kirjeldas Grant Thornton Balticu juhtiv partner Mati Nõmmiste.

„Meie edu alus on meie töötajad, keda koolitame ja kelle arengut toetame, ning meie kliendid, kellega tõhusa koostöö hoidmine on väga oluline,“ kinnitas Nõmmiste. Ta lisas, et suurt rõõmu teeb ettevõtte meeskonnale tõsiasi, et klientide rahulolu on viimastel aastatel järjest kasvanud. „Viimase kliendirahulolu uuringu põhjal soovitaks meid teistele kaheksa klienti kümnest,“ kirjeldas Nõmmiste.

Uued teenused aitavad kasvada

Mati Nõmmiste sõnul on pingelisel ärinõustamisturul edu saavutamiseks vaja ajaga kaasas käia ning pakkuda klientidele lisaks traditsioonilistele teenustele nagu raamatupidamine, maksunõustamine ja audit, ka uusi teenuseid. „Keskendume veelgi enam põhimõttele, et klient saaks kõik oma ettevõtte edukaks toimimiseks ja kasvamiseks vajalikud tugiteenused meilt. Pakume inimeste juhtimise ja arendamisega seotud teenuseid, näiteks coaching'ut. Samuti on meil mitmeid digivaldkonna teenuseid, alates IT-auditist ja lõpetades digiturundusega," selgitas Mati Nõmmiste.