banner image
Meie uudised

Välistest klientidest sisemisteni: mis teeb meid eriliseks?

Juuni tõi meile hooaja lõpu – ja juulist algab uus. Just nüüd on hea hetkeks peatuda, tagasi vaadata ja mõelda, mis teeb Grant Thornton Balticu eriliseks. Mis on see, mille poolest kliendid meid tunnevad ja tunnustavad? Ja mis on see, mis hoiab meie enda inimesi siin, aastast aastasse?

Klienditeeninduse kohta saadud tagasiside on hindamatu väärtusega tööriist igasuguste teenuste osutamisel. Grant Thornton Balticus on suurepärase kliendikogemuse tagamine iga tööprotsessi keskmes. Raamatupidamise ja palgaarvestuse meeskondade toetamisse panustab Terje Liiv, kes liitus ettevõttega 2015. aastal ja on alates 2024. aasta oktoobrist ka ettevõtte partner. „Klient peab saama suurepärase kogemuse juba esimesest hetkest, mil suhtlemist alustatakse,“ ütleb Terje, kes aitab leida parimaid tehnoloogilisi lahendusi ja tagab, et ükski kliendi küsimus ei jää vastuseta.

Mida peavad kliendid meie tugevusteks ja kitsaskohtadeks?

Grant Thornton Balticus võetakse igat klientide tagasisidet tõsiselt, et mõista, mis töötab hästi ja kus saab areneda. Paljud kliendid hindavad meie professionaalsust ja lahendustele orienteeritust. Üks arvamus, mis kordub pidevalt, on meie meeskondade kiire reageerimine ja paindlikkus. Näiteks:

„Väga kiire ja professionaalne, kõik sujus suurepäraselt.“

“Kohati võib teema olla keeruline, aga teie meeskond suudab alati leida lahenduse.“

Tagasisidest joonistub välja ka see, et klientidele on oluline meie digitaalsete tööriistade lihtsus ja efektiivsus. Näiteks kiidetakse meie raamatupidamisprogrammi Acclouding kasutusmugavust. Samuti on välja toodud, et meie esitatud küsimused on selgelt nummerdatud ja struktureeritud, mis aitab klientidel igale punktile mugavalt vastata ning muudab andmete kogumise sujuvaks ja läbipaistvaks.

Positiivsete kommentaaride kõrval tuuakse tagasisides välja ka vajakajäämisi, mis annab meile võimaluse end veelgi parendada. Näiteks viitavad mõned kliendid vajadusele paremini planeerida projektide tähtaegu ja suurendada teatud kommunikatsiooniprotsesside läbipaistvust. Need märksõnad – ajaplaneerimine, kommunikatsioon ja detailne tähelepanu – on meie jaoks väärtuslikud suunised, millele keskenduda.

Kliendikogemus nüüd ja tulevikus

Kliendikogemuse parendamine on Grant Thornton Balticu jaoks igapäevane prioriteet. Iga saadud tagasisidet analüüsime põhjalikult, et mõista, mida saab paremini teha. Uued lahendused ja parendused keskenduvad sellele, et klientidel oleks sujuv, tõhus ja meeldiv kogemus – nii praegu kui ka tulevikus.

Lisaks täiendasime 2024. aastal oluliselt oma teenuste portfelli, et vastata veelgi paremini klientide vajadustele. Meie valikusse on lisandunud infoturbe ja kestlikkuse teenused, samuti rikkumisest teavitamise kanal ehk vihjeliin.

Grant Thornton Balticu tugevus peitub meie võimekuses tegutseda rahvusvaheliselt. Teenindame kliente kõigis kolmes Balti riigis – Eestis, Lätis ja Leedus – ning meie tihe koostöö põhjanaabrite ja teiste Grant Thorntoni võrgustiku ettevõtetega tagab, et kliendi asukoht ei ole kunagi takistuseks. Meie meeskondadel on rahvusvaheliste projektide kogemus, mis annab võimaluse ladusaks koostööks erinevatest kultuuridest pärit inimestega, kel on sageli ka meist erinev töökultuur. Samuti oleme saanud hindamatu võimaluse tutvuda paljude valdkondade ettevõtetega üle maailma.

Sellised projektid avardavad meie silmaringi ja annavad töötajatele võimaluse arendada enda oskusi koostööks rahvusvahelistes tiimides. Meie spetsialistid on kohanemisvõimelised ja suudavad edukalt integreeruda erinevate meeskondade töösse, pakkudes professionaalset ja usaldusväärset tuge. Rahvusvaheline koostöö ei ole pelgalt meie tugevus – see on osa meie identiteedist ja üks põhjuseid, miks kliendid meid usaldavad.

Töötajad kui sisemised kliendid

Kliendikogemuse olulisus ei piirdu vaid väliste klientidega. Usume, et ka meie töötajad on justkui kliendid, kelle rahulolu ja heaolu on meie edu alus. Selleks panustame sooja ja toetavasse firmakultuuri, töö- ja eraelu tasakaalu edendamisse, terviseedendusse ning oluliste sündmuste tähistamisse.

2020. aastal liitusime mitmekesisuse kokkuleppega, kuna väärtustame töötajate teadmisi, oskusi ja initsiatiivi, sõltumata nende soost, vanusest või muust. Samuti tunnustas vaimse tervise edendamisega tegelev MTÜ Peaasjad meid 2024. aastal vaimset tervist väärtustava organisatsiooni pronkstaseme märgisega. Lisaks oleme pälvinud kaugtöö tegija märgise, mis tunnustab meie panust paindlike töötingimuste võimaldamisel.

Peame oluliseks ka oma endisi kolleege. Korraldame neile kokkusaamisi, et hoida omavahel jätkuvalt häid suhteid.

Koos klientidega parema homse poole

Meie eesmärk ei ole ainult klientide praegusi ootusi ületada, vaid olla ka tulevikus usaldusväärne partner. Usume, et edukas koostöö tähendab pidevat innovatsiooni, proaktiivseid lahendusi ja kliendi visiooni toetamist. Iga samm, mida teeme, on suunatud sellele, et luua tugev alus pikaajalisele kasvule ja edule. Koos kujundame parema homse!