hero banner
Terje Liiv
Kliendikogemuse juht

Terje Liiv

Terje vastutada on meie kliendisuhete hoidmine ja arendamine ning silmapaistva kliendikogemuse loomine.

Terje tuli Grant Thornton Balticusse tööle 2015. aastal. Ta usub, et klient peab saama meie juures suurepärase kogemuse juba alates hetkest, mil esimest korda suhtleme.

Terje toetab raamatupidajate ja palgaarvestajate meeskonda kliendisuhtluses, aitab neil leida parimad tehnoloogilised lahendused klientide teenindamiseks ja hoolitseb selle eest, et ükski kliendi küsimus ei jääks vastuseta. Ühtlasi on Terje tugev projektijuht, kes suudab ka kõige kiirematel hetkedel rahulikku meelt säilitada ja projekti soovitud tulemuseni viia.

Auhinnad ja tunnustused

  • Parim kliendikogemus 2018
  • Aasta kliendiprojekt 2022
  • Aasta koostööprojekt 2023
Kvalifikatsioon
  • Rahvusvahelised suhted, International University Audentes
  • E-riigi tehnoloogiate ja teenuste MBA, Tallinna Tehnikaülikool
Terje Liiv
Kliendikogemuse juht
Terje Liiv
Tutvuge meie töötajatega